reklamy.pl

Jak reagować na hejt i narzekanie?

Jak reagować na hejt i narzekanie?

Niestety, w internecie coraz rzadziej można trafić na konstruktywną krytykę. Dzięki anonimowości w sieci, wiele osób czuje się bezkarnych, o czym pewnie większość z nas zdążyła się już przekonać.

Instagram jakiś czas temu ogłosił zmiany, które mają ułatwić walkę z hejtem.

  1. Filtr, dzięki któremu możemy utworzyć spersonalizowaną listę słów, zwrotów i emoji, które chcemy zablokować lub uniknąć otrzymywania w swoich “zaproszeniach do wiadomości”. Wiadomości z takimi frazami zostaną przefiltrowane i przeniesione do oddzielnego folderu. Filtr będzie można aktywować na Instagramie w ustawieniach prywatności.
  2. Jeżeli zablokujemy kogoś na IG i ta osoba będzie się chciała z nami skontaktować, tworząc nowe konto, IG utrudni jej kontakt z nami.
  3. Narzędzia, które mają pomóc w kontroli komentarzy. Będzie można np. zezwalać na komentarze tylko od osób, które nas obserwują. Ciekawym pomysłem jest też czasowa blokada komentarzy dla osób, które chociaż raz wystawiły obraźliwy komentarz na jakimś profilu. W przypadku kolejnych komentarzy wystawianych przez taką osobę, nastąpi całkowite zablokowanie konta.

W ciągu następnych kilku tygodni, aktualizacja ma być dostępna na całym świecie.

Trzymam kciuki, żeby te zmiany przyczyniły się do zmniejszenia ilości hejtu! Wszystkim wyjdzie to na dobre.

A co Wy myślicie o takich zmianach?